به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    شاید تا به حال از روش ها و تکنیک های مدیریت زمان زیاد استفاده کرده باشید ولی نتیجه ای که دوست داشتید را نگرفته اید و احساس کرده اید زمانی که از تکنیک ها و روش های مدیریت زمان استفاده می کنید با زمان هایی که عادی کار می کنید تفاوت چندانی ندارد و برایتان سوال شده باشد که آیا ایراد از تکنیک و روش های مدیریت زمان است؟ آیا شما خوب انجام نداده اید؟ روانشناسی مدیریت زمان به این می پردازد که:

     

    نه تکنیک های مدیریت زمان ایراد دارد و نه شما خوب انجام نداده اید بلکه یک مورد بسیار مهمی وجود دارد که اگر آن را نادیده بگیرید، بهترین تکنیک و روش های مدیریت زمان هم نمی توانند تاثیر چندانی روی کارایی و عملکرد شما داشته باشند. در ادامه به بخش هایی از کتاب مدیریت زمان برایان تریسی می پردازیم که این موضوع را به خوبی عنوان کرده است.

    ذهن زیبا
    يکشنبه 30 آبان 1395 - 0:46
    بازدید : 78
    در مقاله قبلی خواندیم که گاهی ممکن است تصمیم های سرنوشت ساز بگیریم، در این حالت نمی توانم آینده مان را به شانس واگذار کنیم و یا به صورت احساسی تصمیم درست بگیریم، در ادامه به روشی ساده اما قدرتمند می پردازیم که به ما کمک می کند با منطق تصمیم های درست و صحیحی بگیریم و با احساس از آن تصمیم درست پشتیبانی کنیم.
     
    برای تصمیم گیری های دشوار از روش سه مرحله ای استفاده می کنیم:
    در این روش تصمیم را در سه زمان حال، آینده ی نزدیک و آینده ی دورتر بررسی می کنیم، تصمیم ما در هر مرحله معایب و مزایایی دارد که اگر بتوانیم آنها را شناسایی و سبک و سنگین کنیم، بهتر می توانیم تصمیم درست بگیریم، که در قالب یک مثال توضیح می دهم.
    ذهن زیبا
    يکشنبه 23 آبان 1395 - 0:01
    بازدید : 96

    افراد موفق در هر قشر و زمینه ای که باشند دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که باعث موفقیت آنها شده است، اما تعدادی ویژگی هم وجود دارد که در همه افراد موفق مشترک است که با شناختن این ویژگی ها، برنامه ریزی و تلاش برای به دست آوردن آنها، ما هم می توانیم جزو افراد موفق قرار بگیریم.
     
    نکته ی بسیار مهمی که وجود دارد این است که این ویژگی ها به صورت ژنتیکی نیستند که افراد موفق آنها را به ارث برده باشند، بلکه همه ی این ویژگی ها را می توان یاد گرفت و هر روز روی آنها کار کرد و قوی و قوی ترشان کرد.
    در ادامه به این ویژگی ها می پردازیم:

    ذهن زیبا
    شنبه 8 آبان 1395 - 13:03
    بازدید : 115

    همه مدیران زمان موفق، در برنامه ریزی حرفه ای هستند. آن ها فهرست ها و ریز فهرست هایی برای دستیابی به هر هدف بزرگ و کوچک دارند. هرگاه پروژه جدیدی به آنها محول می شود، زمانی را به تفکر دقیق درباره آن اختصاص می دهند تا ببینند می خواهند چه کاری انجام دهند و سپس فهرست منظمی از همه گام های لازم برای تکمیل پروژه را می نویسند.

     

    هر دقیقه ای که صرف برنامه ریزی می شود، باعث ۱۰ دقیقه صرفه جویی در زمان اجرا می شود. زمانی را که پیش از آغاز کار به تفکر روی کاغذ اختصاص می دهید، باعث افزایش انرژی شخصی به میزان ۱۰۰۰ درصد می شود، زیرا درازای هر یک دقیقه سرمایه گذاری در برنامه ریزی قبلی برای کار، ۱۰ رقیقه صرفه جویی می کنید.

    ذهن زیبا
    شنبه 8 آبان 1395 - 10:48
    بازدید : 106

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 40
    تعداد کل نظرات : 15

    خبرنامه